Черна точка за Superstar components!

Мнения и коментари за всичко що не става за дъвчене...
Rusito
Мнения: 12
Регистриран на: вт яну 29, 2008 21:35

Черна точка за Superstar components!

Мнениеот Rusito » ср яну 15, 2014 11:09

Явто този, който им е правил преходниците е бил пиян. Дупките за апарат са с около 2,5 мм по-раздалечени, отколкото на самата спирачка.
Не си взимайте преходници от там!

bio
Мнения: 1685
Регистриран на: пет окт 22, 2010 07:29
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Черна точка за Superstar components!

Мнениеот bio » ср яну 15, 2014 11:26

направи една снимка. ще им пиша, че има проблем с този преходник и те ще реагират.
п.с.
http://superstar.tibolts.co.uk/product_ ... ws_id=2107
Тодор
АЗ КАРАМ С СТЕПЕНКА !!!

Потребителски аватар
po_taka
Мнения: 952
Регистриран на: пон юли 16, 2012 20:26
Контакти:

Re: Черна точка за Superstar components!

Мнениеот po_taka » ср яну 15, 2014 11:27

за мен по-важно е какво казаха като им съобщи за проблема ?

ЕДИТ: ахх Тошко ме изпревари

Rusito
Мнения: 12
Регистриран на: вт яну 29, 2008 21:35

Re: Черна точка за Superstar components!

Мнениеот Rusito » ср яну 15, 2014 11:42

Пратих ти снимки, Тоше.

bio
Мнения: 1685
Регистриран на: пет окт 22, 2010 07:29
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Черна точка за Superstar components!

Мнениеот bio » пет яну 17, 2014 14:38

така SS отговориха следното:

Код: Избери всички

Hello, I'm very sorry to hear you are having a problem with any of our parts; we pride ourselves on the quality of our components, if you are having trouble we will do our best to help. We need to have any faulty items returned for inspection under warranty. Please include a completed copy of the returns from which can be found on the following link: http://www.superstarcomponents.com/Images/Returnform.pdf If your item is found to be faulty under our warranty policy we are happy to refund postage costs please see our T+Cs for full details. http://superstar.tibolts.co.uk/privacy.php We look forward to helping you with your problem as best we can. Yours The Superstar Team
демек аз го разбирам така:
- връщаш преходника за твоя сметка.
- инспекция, че е сгрешен.
- ако проблема е при тях:връщат ти парите за пощенските разходи(We will refund upto £6.50) и ти изпращат нов преходник или ти връщат парите.
- ако проблема е при теб:се потапяш.
има опция да им го изпратим с БГ пощи (препоръка=тракинг) около 5.20лв за 100г. за около 10 дни би трябвало да стигне. после чакаме решението на SS.
мисля, че са коректни, защото си смятах да им върна едни сгрешени накладки и те ми казаха "ОК, просто ги прати".
Тодор
АЗ КАРАМ С СТЕПЕНКА !!!


Върни се в “Хардваре”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост